Söndagen den 9 ocktober

Denna dagen har  varit ganska så slapp i Neverland
De började med att Lucas vaknade kl 7 i morse.. Inte de roligaste jag vet men vad gör man inte för dessa gullehjärtan.
Så vi klev upp för att upptäcka att de hade varit minusgrader i natt
Lite små frusna va vi bägge två så vi kröp i våra Onepice o tände lite ljus

Mysigt kan jag säga

Men Lucas börjar bli en stor kille o tyckte att de räckte med mamma mys efter en kvart

Frukostfix o ståträning för Lucas

kl 10 kom ass o då blev de legobygge o helicopterflygning för Lucas medans jag fixade tvätten
o Dogge bytte vindskivor på garaget

ute möblerna har vi oxå tagit in så de är mycket ödsligt tomt på altanen nu

bullbak blev de men sonen ,,, han bakade vaniljbullar o va så duktig
jag hoppas att de som ska bedömma om vi vår kök anpassat åt honom...

vanlijbullat o muffins blev de,,,

under tiden lucas duchade så undanröjde jag alla bevis från bullbaket

sonen va en stolt som son foxat detta

men efter bakningen ville han till dadat igen...

han vill så gärna ha en radiostyrd helocpter

han har eh liten men kah ser på honom att han skulle vilkja ha en bättreno tack de snart x.mas¨¨'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0