Just idag är jag stark

I dag är en dag raka motsatsen till tisdagen..
Kanske för att de mest ettrigaste frågorna har för stunden funnit svaret o jag känner ingen oro att ta tag i  några nya
En stor hjälp i detta är mina vänner..
 de som ser mig som den jag är
som står vid min sida dessa trista dagar men oxå dessa dagar då jag känner att allt kommer att ordna sig

De är väl så här livet är upp o ner... mörkt o ljus..
o lika nyanser av alla färger..

just i dag är jag stark..

I eftermiddag ska med sonen till stan Han ska på halloweinparty nästa vecka och ska då vara utklädd..
bäst att passa på att fixa de innan de liksom blir utplockat o inget kul finns..
hans rullis ska med maskeras med spindelnät och låssas djur..

han ser frammot de så o jag med.. de är kul att se honom så glad..o förväntansfull...

så.
MOT STADEN O MASKERADEN


Kommentarer
Postat av: Marie

:0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0