Forever Young

Tänk när flickorna va små
tre viljestarka underbara tjejer som varje dag frgyllde tillvaron med skratt o liv
Idag när jag kom att tänka på hur de va så kan jag inte annat än att sakna den tiden
Sakna att varje dag fylla de med allt från sandkakor till barbieklänningar
cyklar som cyklades dockan som skulle ha kläder på sig
klossarna som byggdes till höga fina torn o som lillesyster snabbt rasade

de höga skriken MAAAAMMMMAAA

Illvrålen Sluuuuutaaa

de goa gonattkramarna

stöket på nätterna

de tidiga o jag menar väligt tidiga mornarna

ja jag ska ärkänna att de är de som fyller dagarna med liv

alltid något att göra
på gott och ont

Jag älskar mina barn
jag är så stolt över vad dom har blivit idag
o jag är stolt över att just jag fick bli deras mamma
att de kom till mig som den största gåven i världen

o givet de har varit värt de

TACK MINA FINA VACKRA UNDERBARA BARN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0