Fjärdrar o färgad hårinpacking

De finns en del saker i detta liv som är beroende av..
De ena är cocca-cola som jag minsann försöker sluta med
har inte drukit de sedan förra lördagen...Stolt
med tanke på att jag drack nästan 2 liter om dagen

De andra är choklad ... Älskar choklad
har dragit ner på de med 


en annan sak som jag är beroende är frissan
Inte bara för att jag har världens bästa frissa utan för
att jag älskar att gå till frissan
älskar känslan man har när man kliver ur salongen
känner mig så tjusig alltid
Va där i tisdags i gjorde en inpackning med färg i
jag satte ju i mitt löshår för två veckor sedan
o då färgade jag mitt blonda hår mörkt
Mitt hår har en förmåga att "tappa" färgen ganska snabbt
och att hålla på att tona/färga de var tredje vecka är inte bra
så min frissa tipsa om en inpackning med färg i

hon hjälpte mig i tisdags o lägga en sån
o de blev jätte bra o framför allt skonsammare för hårtet
så nu när jag tvättar håret här hemma så använder jag den inpackningen på mitt egna hår..

Vi pratade lite om att sätta fjädrar i håret o jag kom fram till att jag vill ha kanonröda fjädrar i mitt mörka hår

Frissan hade kollar upp detta o beställt sånna så nu längtar jag tills de kommer...

o jag kan åka dit o få de dit satta

jag går ju även till frissan o plockar brynen färgar den o fransarna...

de är lyx för mig :-)

Denna inpackning med så klar chokladfärg


Kommentarer
Postat av: Marie

Nyfiken på inpackningen, köper man den hos frissan eller i vanlig butik?? Kram.

Postat av: Gunilla Sauer

Hej marie

jag köper min hos min frissa

o den kostade 150 kr..

kan verklligen rekumendera den då jag tappar färgen snabbt

kram min fina kusse

2011-10-14 @ 16:04:24
URL: http://omattvarajag.blogg.se/
Postat av: Marie

Ska kolla om jag kan få tag på den. Det verkar ju super!! Ha en trevlig helg!

Postat av: Gunilla Sauer

säg till om du inte hittar de så kan jag fixa de.. vi ses ju snart

kram

2011-10-14 @ 17:43:12
URL: http://omattvarajag.blogg.se/
Postat av: Madde

Vart köper jag den inom närmsta håll? finns svart?

2011-10-14 @ 23:49:28
URL: http://blogg.mama.nu/madalen
Postat av: Gunilla Sauer

Köper min på salong Stil

hör med henne där om de finns i svart

jag har haft toaco tror jag den hete o den blevlite röd

nu har jag choklad :-)

2011-10-15 @ 07:48:22
URL: http://omattvarajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0