Denna dagen går inte att glömma

Har försökt att glömma vilken dag de är idag.. eller vilken datum de är ska jag säga..
De har gått ett tag men vips så har känslan tagit tag i mig igen o luften nästan försvunnit från mina lugnor

För sju år sedan hände Olyckan med Lucas
Kampen som vi här i Neverland driver är sju år gamal
O jag minns o känns de som de va igår

Tårarna kommer o jag känner panik..Hur hade de varit om de inte hänt..
Jag vet att INGEN gjort detta med flit liksföbannat hatar jag denna dagen

hatar allt den gjort med oss

Jag vet att inget ändras hur mycket energi jag än lägger på tankarna om o varför

Jag försöker lägga energin på Lucas o de han behöver

De som hände går inte att ändra på

Men framtiden kan jag lite styra..
o jag har bestämt mig att detta inte ska trycka ner oss
Vi tar en dag i taget o gör de bästa vi kan av de..

njuter av alla stunder vi har med varandra

o tar en del stunder o minns de som va

men lever här o nu...

Life is too short

http://aftonstjarna.blogg.se/2010/october/6-ar-sedan

Kommentarer
Postat av: Marie

Det som redan varit kan vi inte förändra. Av då-tiden kan vi bara ta lärdom. Vi kan ta med oss våra erfarenheter och försöka göra det bästa vi kan av här och nu.



Du är en fantastisk mamma till en helt underbar son, Gunilla. Han är en så levnadsglad och stark pojke som njuter av det liv han har. Njut du oxå, för det är du värd och det är Lucas värd.



Det som redan har varit kan vi inte förändra. Vi kan bara göra det bästa av det vi har här och nu. Vi kan bara acceptera och njuta av det liv som ödet har gett oss.



Stor Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0