While I am so afraid to fail so I won't even try

blir lite irri på människor som har ett tyckande om mitt liv o min livs situation utan att jag känner att de inte har en aning om vad de pratar om..
Är de verkligen lyx att ha assistent? Är de lyx att ha dessa tankar varande i huvudet alltid..
Att ha andra i sitt hem i sitt liv??
Lyx NEJ de är de inte

Jag har inte valt detta.. Detta är en situation jag blev serverad av herr ödeshovmästare
Jag är glad över de assar jag har och att denna möjligheten finns för de som behöver de

jag tycker inte att jag utnytjar systemet

jag försöker leva mitt liv på ett sätt som passar oss och fungerar för lucas
Är de för mycket begärt??



ska vi byta.

Dömm mig inte förrän du levt en dag i mina skor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0