lite om ditten o datten

Ett tag sedan jag skrev ett inlägg
och de är lite så jag är Lite på o lite av..

Livet flyter på med allt vad de innebär
Håller just på att driva en kamp om sonen skolskjuts
han hade skolsjuts förra året o fram till i våras
Lucas vill ju som andra barn ha Följe till skolan med sina kompisar och när
han åker taxi så missar han den biten
Vi har dock dealt hemma o kommit fram till att han kan köra med sin elis
vår o höst men vintern ska han åka för de blir liksom för kallt för honom att köra när de är minus ute

Nu har jag då efter alla konsten regler anmält detta till skola o taxibolag men inget händer
De som taxibolaget sa först va att de skulle hämta lucas 0715
och de är 45 minuter innan skolan
Never sa jag då de tar max 5 minuter ner
o sen har de avstannat

ringer taxibolaget o de säger att de väntar på ok från rektor rektor säget att taxibolaget är tillsagt
Funderar på att beställa taxi o skicka räkning till skolan
detta är första problemet jag stött på sedan vi bytte skola

kan säga att jag snart surat till ordentligt o kommer innan helgen ringt till alla på kristianstadskommun om de inte står
en bil för att hämta sonen snart
¨


Snart är de 1a advent så på schemat på vad som borde göras står de med stora Feta bokstäver JULFEJJA
jaja jag tar tag i de med.. på lördag har jag traggat till en tripp till IKEA..Nice...



Denna bara växer... tänker så på mina nära som tvingas flyttat till änglalandet..
Miss you hard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0