Julpynt

Tog med mig Hannah o drog till stan för att kolla lite julpynt eller rättare sagt Adventspynt och för att köpa lite ben o ett nytt koppel till Hundarna.
De blev Grizzly först och sen Rusta där jag köpte ett jätte snyggt ljusfat till advent o så hittade jag jätte söta servetter där
vi tog en liten go fika på max som har bästa glassen (dock gillar inte min mage glass men ibland får man dumma sig) Vidare in till stan o kollade lite div
ville hittat en klänning att ha nästa lördag då vi ska på julbord. Har visserligen redan en röd men just idag kände jag för en ny
men jag hittade som föll mig i smaken 100 så jag funderar lite...

köpte i alla fall fler strumpor o långisar till Lucas då de kom fram på gårdagens möte att de fattades de ibland
strumpor har ju en underlig förmåga att försvinna så att köpa lite nya va nog ingendum ide..

köpte även en kakburk som de står PEPPARKAKA på jätte fin tyckte först att den såg lite liten ut men när kah provade här hemma så fick en sån vanlig plastburk med pepparkaka plats...

lite godis från hemmakväll med de oxå..







men kolla denna tomte,,,kan man kalla honom annerlunda



Kommentarer
Postat av: Madde

fy på dig gunilla vad är de för tomtar du har ;)

2011-11-19 @ 22:17:03
Postat av: Gunilla Sauer

Inte min den finns att köpa på smiedestian i kristaistad

2011-11-21 @ 09:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0