Inte i form..

Idag har jag inte mått s bra
frossa o feber huvudvärk o riv i halsen
har sovit en god stund nu på eftermiddagen
halv sitter nu i sängen o kommer snart att krypa ner o sova för natten..


I söndags blev de en fisketur till Lursjön
Jag hade ju lovat Lucas de o har man lovat så har man
Jag gillar inte fiske så värst mycket men Lucas gillar de
de va lite meklimang att hitta fiskekort
de fixade sig till slut o ut i skogen med rullis,fiskespö fiskedrag o en stampande Nillan
Dock fick stampendet ett tärt slut när Dogge spände ögonen o mig med ett bestämt "du skrämmer fiskarna"
fick jag sluta med mitt stampande.
Jag hatar ormar o de va de hatet som va anlednngen till mitt beteende..

Vi hittade en liten brygga där de va perfekt för Lucas att komma åt
Fram med spö o drag o börja fisket
Att man ska behöva sån massa krokar o flöte för att meta lite

Lucas hade en mysig dag o Dogge O jimme tycker oxå att de är kul med fiske
jag tycker som sagt de är minde kul o när de kom tre simmande snokar försvann allt hopp om att
jag skulle gilla att fiska

Vi hade en mysig dah men ingen fisk fick vi..¨

Lucas har sina sista sommarlovsdagar o njutar av att vara ledig
I morgon är de sista dagen o på torsdag börjar skolan ingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0