höstrugg

Idag har de misann varit riktigt höstruggit...
Känner mig lite hängig me idag o jag hoppas att de inte är en förkylning på gång för de
har jag inte tid med..
Förmiddagen i dag va jag i stan o jagade byxor till sonen
de är lite svårt att hitta byxor som passar en sittande herre som han
de ska vara coola rymliga o helst inte massa knappar
helst inte bakfickor heller
hittade ett par som jag vet funkar han har ett bar sånna i blått men nu blev de ett par svarta
trist men men
sen fick han en röd hoddis
får se om jag åker in en dag till o letar vidare då de är trist att shoppa på en måndag
allt är så utplockat efter helgen o de är en vädlig röra bland sakerna

Eftermiddagen tog jag o sonen o kollade på Hur många Lingon...
sonen har inte sett den innan


Nu är klockan redan halv åtta
kvällen hade bråttom idag tycker
jag

ska kolla på tv men annars blir de en lugn kväll i Neverland



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0