Härliga eftermiddag

Idag har jag o sonen varit helt själva
Hans Ass är sjuk
så de har varit han o jag hela denna veckan
i måndags tog vi en mys dag kröp ner i soffan o kollade på Hur många Lingon finns de
super mysigt
i går va vi o fixade hans telefon o lite andra ärende
och idag tog vi först en promenad men hundarna¨
sen ville Lucas cykla
så de blev en cykeltur oxå
Nu sitter han i garaget o kollar sina fiskedrag
han köpte sig ett nytt i går på EKO o de kollar han nu in
Jag ska börja fixa middagen tänke jag
känner mig lite småseg idag
känns som jag skulle kunna bli förkyld eller så
kanske är de helt enkelt så att jag är så uttråkad så hela jag är trist
Nä middagen va de ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0