Händelserik morgon

vaknade av att makens telefon tjöt 29809 gånger.. till sist spände jag blicken i honom som säkert va hur sömning som helt o utalade ett hest men bestämt KLIV UPP DÅDÅ
O jag tror att maken inte kände något annat än att den där kvinnan skulle jag kunna stypa tog han sin telefon o sitt förnuft o körde till sitt arbete

Jag sussade vidare en stund till för att vakna av sonens larm.. Han behövde kissa..

så de va då de upptäcktes att solen minsann skiner o dag

Upp med son o frukostfix
sen skulle Lucas duscha o detta gick som en dans

Lucas som jag tycker är min bäbbis är inte alls någon bäbbis utan en riktig karl snart ju
10½ år

när vi duschat hjälper jag honom med att smörja in honom här o där..dvs fötter rygg rumpa
jag skulle hämta kläder till honom dagensbeställning av linne o svarta highwhater
o då när jag letade efter linne till honom dömms de...
jag sprang ut i halen o där låg han på golvet

han hade trillat av sin rullis..
panik utbröt inom mig då jag kände mig som den uslaste mamman i världen
o sämst på att ta hand om min son

men efter några sekunders "ta de lungt" så kom han upp i sin stol igen
inga stora skador..

då återgick vi med de vi höllt på med klädpåtagning
o när Lucas lyfte upp sina arm upptäcker han att han fått armsvett


ååhh mamma detta är inte sant...sa han

o jag har nu på mammavis förklarat att de är sånt som kommer o att han blev väl lite rädd när
han trillade o att vi skulle tvätta under armen igen o sen skulle vi köpa deo
detta gillade han så nu står de överst på vår lilla lista på vad som ska fixas idag

även någon salva till hans lilla rumpa ska vi hitta..

Nu är kl 11 o vi ska köra till stan för att sen köra till Broby o häsla på Hannah o Clöff

Hare bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0