anledningen

Anledingen till detta enkla lilla bloggbyte är så här
Min blogg är lite mitt bollklank i livet
de känns skönt att ha någonstans att stoppa undan tankar o funderingar
När jag började blogga 2006 fanns inte i mina tankar att de som skrevs på bloggen skulle bli
till underlag för kafferep sladdertimmar kontroll o anmälan..

Denna person som jag kände gått lite för långt är en männsika som jag umgåtts med
Vi har varit väldigt nära vänner i mitt tycke
jag har pratat med henne om de innersta känslorna o gråtit med henne
vi har skrattat o delat med oss av de livet .. med och motgångar

För ca 2 år sedan märkte jag mer o mer ett annerlunda beteende från henne
detta va i samma veva som jag träffade Dogge
de va inte mycket positivt trotts att de inte träffats
klart jag va ledsen när hon sa så
o jag blev ju frågande mot mig själv.. Va detta rätt mot barnen?
är han rätt man? å som tur är så valde jag att kolla efter om han va den rätte

när vi köpte hus va de hur mycket fel i att köpa hus
de vamycket  jobb o de va dyrt
o ja de är de men som vi bodde kunde vi inte bo o jag ville verkligen bo ihop med denna mannen

vad jag än gjorde så va de liksom fel.

Mådde jag dåligtt en dag vi pratade mådde hon sämre

detta blev ju att de va liksom inget kul att höra av sig till henne för jag kände mig verkligen oduglig i hennes ögon..

hur som helst har jag fått reda på att mina inlägg på bloggen legat för grund för hennes skitprat eller att fritt fram tolka de som jag skrev om¨
foto har granskats omhur jag har de hemma För hon har adrig varit hemma hos mig här i huset

o denna form av vänskap kan jag klara mig utan
de är inte de jag vill eller behöver


Kommentarer
Postat av: Lillebror

Sådana "vänner" kan du klara dig jättebra utan. Dessa psykiska vampyrer som suger energi och förstör ska inte få finnas till i vår bekantskapskrets tycker jag. Har fått nog av negativ energi och vi bör sålla ut allt sådant som skadar oss och de nära och kära som vi älskar.

Kram från lillebror

2011-08-14 @ 01:28:54
URL: http://www.jagharingenblogg.se
Postat av: Sickan

Lögnaktiga energitjuvar klarar man sig uten!

Kram <3

2011-08-14 @ 07:33:22
URL: http://sickanscrappar.blogspot.com/
Postat av: Gunilla Sauer

De är rätt lillebror sånna personer behövs inte i våra liv

Goda vänner som kan se oss som vi

är vill vi ha..

kram min lillebror

2011-08-16 @ 21:45:21
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0