Onsdagens funderingar

Sitter och tänker lite så här på middagen en onsdag.. Löven börja gulna på björkarna och vinden är om än varm så är de höst.. de är lite småkallt ibland... funderar på livet i allmänhet.. snart kommer lucas hem och sen ska han åka och bada.. jag har massor att göra med assistansen och planering... men jag har ingen motiviation ingen ork igen gnista..
jag borde packa men inte de har jag gjort heller...jag har en lång lång "what to do lista" och jag har inte bockat något alls på de...börjar undra vad de är med mig??
Har liksom ingen lust.... känner mig trist och hängig...
 
Idag ska lucas åka och bada... han va så glad i går.. han hade fått sin Iphad som han ska ha i skolan.. Nu ska lärare och assar gå utbildning och man ska kolla igen vilka appar han är i behov av.
hjälpmedel ska vara smidiga och lättat att komma åt.. de ska inte vara klöddigt att anvädna de och jag tror att just en "padda" är bra till lucas.. de är smidigt att bara plocka fram och de är enkelt att ta med sig..
 
 
 
nehä de va ju de dära med packa..
vi åker ju på lördagmorgon och de är ganska ganska bra att ha lite kläder
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0