Grattis Pappa

Idag skulle pappa min fyllat år.. Idag skulle ni haft en härlig födelsedagsfest...
Nu sitter jag här och undrar hur jag blivit eller vem jag varit idag om min pappa fått varit med mig genom livet..
Om hans vägledning och goda ord på någotvis förändrat mig ..
och de är klart att de gjort de är klart att jag varit en annan män sättg får aldrig veta hur de är att vara 43 och pappas flicka,,
och visst de är på ett sätt sorgligt..även om jag inte vet vad de är jag saknar på de viset
jag vet att jag saknar min pappa så
 
saknar att vara flickan barnet dottrern även om jag bara va 6 år när pappa dog så saknar jag känslan av att få ha honom hos mig..
 
pappa
jag hoppas att du har de bra.. du har ju mamma och kurre hos dig.. även din bror så jag hoppas att ni haft en härlig underbar födesledagfest att du bliit firad som bara den i himelen..
jag önskar att jag fått ordna fest för dig.. att jag fått överraska dig med en fin middag..
 
 
pappa min pappa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0