ordna i kasoet

detta är ett projet jag startat här hemma o har i tanken att vara klart detta året
de går sådär kan jag säga då min plan inte delas av alla i detta hemmet
men trägen vinner o de ska jag bevisa..
Idag fyller finaste mannen år o de firas med HIPP HURRA
O fika på söndag
Lucas är på klassfest i kväll o där ingick inte Mamman.. så här sitter jag ensam o övergiven
Tänk att barnen ska bli så stora att man inte får vara med dom överallt
Läbbigt va??
Eller nej.. mer ett lyckande i barnuppfostran
Att man kyckas skapa en inre trygghet hos dem så att de vågar tro på sig själv o stå på egna ben
Sophie praktiserar denna helg o Hannah ska arbeta..
Emma har återvänt till sitt bo i Norrköping
Tänk vilken ära de är att få vara med om sina barns uppväxt
Från en liten späd hjälplös bäbbis Till stora självständinga damer o herrar
En evig lycka i mamma hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0