Måndag med M

usch vilken måndag.. har sovit som en kratta
antagligen efter denna helgens trista historia..
kan inte riktigt smälta att de blev sådant väsen av en inbjudan..
nåväl de är som de är o jag kan inte göra så mycket åt de..

Va en vända i stan i eftermiddags.. jag skulle köpt ett nytt munstycke till dammsugaren men Lucas ville hänga med till stan o handla sina julklappar så de blev in till stan o inte riktigt på de hållet

ska till stan imorgon med för Hannah ska operera bort en tand o ville ha mamma med ..
klart att jag vill vara med oxå
Inte undertiden de gör de klart
då tänkte jag hälsa på makens syster som ligger på sjukhuset
 
Dagens tristhet kom i att tidraporetrna har försvunnit... skit alltså 12 dagar till jul..
men jag har ett bra assbolag tycker jag o de skulle fixa de..
de kan ju faktiskt vara så att de försvunnit med posten..

ska inför de nya året börja faxa in dem..


I morgon är de lucia o jag tänkte upp o lussa för familjen här.. men säg ingen om i fall att jag sover..

puss

er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0