fuck Cancer

just här i neverland befinner sig inte bara julstress o klappar...
en enorm frustation o maktlöshet ligger som ett täcke över hela neverland

Mannens syster krigar ett krig mot sin blodcancer.. ett krig som tyvärr cancern kommer att vinna
hon försvinner bit för bit för varje dag.. Detta är så vidrigt så orättvist så jävla fel
hon är bara 26 år..hela livet framför sig.. hon ska ju vara mitt uppe i att planera sin framtid
De är inte så här livet ska vara..
jävla skitcancer..

när jag va där i fredags så satt jag o höllt hennes hand.. torkade hennes tårar smorde hennes torra armar
o inom mig växte ett vrede av orättvisa..
unga människor ska inte dö.. de ska vara fulla av liv av spänning inte fulla av smärtor..


så idag tänder jag ett extra ljus för alla som kämpar sin kamp.. för er som förlorade er strid
men oxå för er som vann över detta vidriga monster..





Kommentarer
Postat av: S

Sänder en tanke till Bodil <3

2011-12-19 @ 12:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0