telefonfix AIKgubbar o en helt vanlig Tisdag

Idag en helt vanig tisdag har jag o sonen varit i stan o fixat hans telefon.
Han hade satt in något grafiskt lösenord o sen glömt de så att telefonen låst sig
Han va ledsen över detta o var rädd att telefonen aldrig skulle kunna låsas upp ingen
Vi körde in på The Phonehouse där vi köpt telefonen
o frågade hur vi skulle göra.
De sa att man kunde lämna in telefonen men de tog två veckor innan den kom tillbax
o de kostade 500 kr
Efter som jag kände att valet inte va så stort så kände jag att telefonen fick ju lämnas in
Expiditen sa att ni kan ju prova ringa HTC själva ( efter som han har e HTClur)
de kanske kan hjälpa er
vi fick telefonnummret o jag ringde dit
o de hjälpe oss på minder än 10 minuter hade de hjälpt oss att "öppna" telefonen igen
dock försvann alla appar han laddat ner men vad gör de
som den va kunde han ju inte använda den alls...

tänk att de finns suporter sin verkligen hjälper en..


Sen körde vi till EKO för att handla lite varor vi behövde
o där hittade Lucas gubbar till sitt hockeyspel AIK så klart
nu spelar han o maken Hockey i köket så att de viner puckar runt öronen
i kväll möter AIK SVERIGE




Kommentarer
Postat av: Lillebror

Hej systern min! NI kunde också ringt mig så hade jag löst telefonproblemet =)



Kram på er alla!

2011-08-31 @ 16:06:38
Postat av: Nillan the sis

ska tänka på de nästa gång :-)

2011-08-31 @ 16:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0